۱- پیکوپک چیست؟
اپلیکیشن پیکوپک، بازارگاه الکترونیکی در سطح B2B و در حوزه مواد غذایی میباشد که به رستورانها، کترینگها، سوپر مارکتها و سایر خریداران عمده و کسب و کارهای فعال در صنعت غذا امکان میدهد تا کالاهای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت، در کوتاهترین زمان و از قابل اتکاترین فروشندگان، خریداری نمایند.
۲- پیکوپک چطور به کاهش تورم در حوزه مواد غذایی کمک خواهد کرد؟
با ایجاد رقابت و شفاف کردن قیمتهای عمده فروشی، اجازه رقابت آزاد تمام فروشندگان، ابزارهای توسعه فروش حرفهای شامل تخفیف پلکانی حجمی، تخفیفهای روی کل فاکتور هر فروشنده، اشانتیون و….. به کاهش تورم در حوزه مواد غذایی کمک خواهد کرد.
۳- ثبت نام در پیکوپک چه شرایطی دارد؟
تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که به صورت عمده، خریدار مواد غذایی میباشند میتوانند در اپلیکیشن پیکوپک ثبت نام کنند. دقت داشته باشید که تمام اطلاعات حتما باید مطابق مدارک رسمی و شناسایی تکمیل گردد.
۴- ثبت نام در پیکوپک فروشنده چه شرایطی دارد؟
از آنجایی که حوزه مواد غذایی و ملزومات رستورانی، نیازمند رعایت اصول بهداشتی و مقررات و استانداردهای خاص خود میباشد، ثبت نام در اپلیکیشن فروشنده تنها برای کسانی مجاز است که به صورت حقیقی یا حقوقی، مجوزهای لازم جهت فعالیت در این حوزه را داشته باشند. تکمیل اطلاعات ثبت نام، مطابق مجوزهای فوقالذکر الزامی است.
۵- چگونه میتوانم در پیکوپک کالای مورد نظرم را سفارش دهم؟
پس از ورود به اپلیکیشن، با کمک ابزار جستجو یا استفاده از صفحه «دسته بندی»، کالای مورد نظر را انتخاب نمایید و از میان فروشندگان آن، با توجه به قیمت و شرایط ایشان، از دکمههای «خرید فوری» یا «افزودن به سبد خرید» در قسمت فروشنده مورد نظر خود استفاده نمایید. پس از اطمینان از صحت اقلام و آدرس انتخاب شده، به صفحه پرداخت مراجعه کنید. در انتها پس از پرداخت موفق، کد پیگیری سفارش را دریافت خواهید کرد. پیشنهاد میکنیم از آموزشهای ویدیویی پیکوپک برای خریدی بهتر و راحتتر و همچنین جهت آشنایی با امکانات پیشرفته اپلیکیشن، استفاده نمایید.
۶- قیمت گذاری کالا در پیکوپک چگونه صورت میپذیرد؟
در بستر اپلیکیشن پیکوپک، فروشندگان میتوانند کالاهای خود را با هر قیمتی که مدنظر خودشان است به فروش بگذارند به دلیل ممکن است کالاهایی که در مشخصات و برند مشترک هستند با قیمت های متفاوت به فروش میرسند.
۷- خرید و ثبت سفارش در چه ساعاتی امکان پذیر است؟
اپلیکیشن پیکوپک برای سهولت کار خریداران به طوری طراحی شده که شما میتوانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.
۸- در چه شرایطی میتوانم از تحویل گرفتن کالا خودداری کنم؟
ارائه شناسه تحویل به نماینده فروشنده به معنای تحویل کامل و سالم تمام اقلام محموله خریداری شده میباشد پس حتما قبل از ارائه شناسه تحویل، کالاها را از هر جهت مورد بررسی دقیق قرار دهید.
۹- چرا سفارش من به دو یا چند محموله تبدیل میشود؟
تعداد محمولهها، به تعداد فروشندگانی که از ایشان خرید میکنید بستگی دارد. اگر در سبد خرید خود، کالاهایی از سه فروشنده مختلف داشته باشید، به ازای هر فروشنده، یک محموله جداگانه توسط ایشان به آدرس شما حمل خواهد شد لذا در زمان ثبت سفارش برای هر محموله متناسب با شرایط ارسال کالاهای آن، بازههای زمانی قابل انتخاب به شما نمایش داده میشود تا زمان تحویل هر یک را انتخاب نمایید.
۱۰– شرایط بازگشت کالا در پیکوپک چگونه است؟
مسئولیت کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش بر عهده فروشندگان کالا میباشد.شرایط عودت کالا در قسمت قیمت و شرایط فروشنده، برای هر کالا مشخص شده است که پیش از خرید حتما آن را در نظر داشته باشید.
۱۱- در صورت لغو یا ویرایش سفارش وجه پرداختی چگونه عودت داده میشود؟
وجه پرداختی شما، تقریبا بلافاصله به کیف پول مرکز بازگردانده میشود که میتوانید برای خرید مجدد از آن استفاده کنید یا در صورت نیاز، از طریق لینک «برداشت از کیف پول» آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید.